Marketing automation och content marketing

Biljett krävs
07:30 — 09:00
@ GRO36 / Huskvarnavägen 82, 554 66 Jönköping, Sweden

Vi pratar om det senaste inom marketing automation och content marketing. För dig som vill ta din marknadsföring till nästa nivå.

Frukostseminariet handlar om hur du skapar en marknadsföringsmaskin som gör sitt jobb – att generera affärsmöjligheter. Vi kommer ge dig konkreta tips på hur du lyckas med marketing automation och skapar engagemang med content marketing.

Magnus Unemyr berättar om hur teknologi kan hjälpa dig i marknadsföringen. Han kommer ge konkreta råd för att lyckas med marketing autmation.

Tomas Tränkner kommer att berätta hur du lyckas med content marketing. Han ger dig tips på hur du effektivt skapar relevant och engagerande innehåll med blogg, film och podd.

Daniel Fransen berättar hur du kan stärka ditt och dina medarbetares personliga varumärke, social selling och hur du ökar ditt sälj genom organisk användning av Linkedin – sponsra mindre och förtjäna mer!

Datum: 5 november kl 07.30 – 09.00.

Plats: GRO36, Huskvarnavägen 82, Huskvarna

Pris: 150 kr – betalas i samband med anmälan.

Frukost ingår i anmälningsavgiften. Alla deltagare på seminariet får Magnus Unemyrs senaste bok “Data-driven marketing with artificial intelligence” och Tomas Tränkners bok “30 recept på marknadsföring” (som pdf).

Välkomna!

“Alla borde gå på detta seminarium” säger Kim Johansson Schultz på Östsvenska Handelskammaren, som var på seminariet i Linköping den 24 september.

“Tomas utstrålar ett stort engagemang och har förmågan att få med sig publiken. Bra tips och en tydlig och intressant presentation” säger Marie Ferntoft VD Empower Executive Search, som var på seminariet i Linköping den 24 september.

Köp din biljett här

Magnus Unemyr

Magnus är författare till fem böcker och har en bakgrund från programmering. Han hjälper företag att med använda de senaste teknologierna inom markering automation och AI för att förbättra kundupplevelsen och öka försäljningen. Magnus har jobbat med internationell marknadsföring i över 20 år

“Jag har själv sett hur automatiserad marknadsföring och artificiell intelligens kan stärka varumärken, och dramatiskt förbättra kundbearbetningen och skala verksamheten”.

 

Tomas Tränkner

Tomas är content marketingexpert och linkedinnörd som skapar innehåll med podcasting, filmer och bloggar. Han har intervjuat hundratals personer som fått berätta sin historia i podcasts, och skriver artiklar inom marknadsföring.

“Jag har sett vilka unika möjligheter varje individ har – att lysa med sin egen personlighet – och vilken positiv effekt det har på marknadsföringen”

Alla som anmäler sig till seminariet får en pdf-version av Magnus Unemyrs senaste bok Data-driven marketing with artificial intelligence.

Dessutom får alla deltagare Tomas Tränkner bok 30 recept på marknadföring i en pdf-version.

 

Daniel Fransen

Daniel Fransen är nyfiken, driven entreprenör och ledare med en bevisat framgångsrik historik i att bygga snabbväxande tillväxtbolag genom att kombinera försäljning, digital marknadsföring, rekrytering och utveckla en arbetsplats människor växer och utvecklas tillsammans i. I vår släpper Daniel sin första bok – motgångsboken, om att våga berätta om det som är tufft och hur andra hanterar liknande situationer

Kommande event

Hur gör vi varandra bättre? Välkommen på vår hälsofrukost tillsammans med Susanne Dalsätt och Henric Lilja! ”Coming tighter is a beginning; keeping together is progress; working together is success.” Dessa ord sades av ingen mindre än Henry Ford för...