fbpx
Jönköping

Sveriges största influencer, Anna Nyström, lanserar klädmärket Ryvelle byggt inifrån GRO36

Under fredagen möttes vi av nyheten att Anna Nyström, Sveriges största influencer med 8,6 miljoner följare, nu lanserar klädmärket Ryvelle på den Svenska marknaden.

 

Efter framgångarna i sociala medier, som lockat mångmiljonpublik världen över, kliver Anna Nyström nu ut i offentligheten med sitt entreprenörsskap och lanserar klädmärket Ryvelle® inom premiumsegmentet. Varumärket har vuxit fram i det tysta inifrån GRO36 i Jönköping där teamet och övriga delägarna Niklas Mattsson och Emil Svensson också huserar.

”Jag känner mig så stolt över att få visa upp resultatet av allt arbete teamet lagt ner de senaste två åren. För mig är det här en dröm som går i uppfyllelse och jag får äntligen ge uttryck för min kreativa sida, tillsammans med andra duktiga kreatörer. Det tog nästan två år av utveckling för att ta fram produkter och material som möter våra krav på hållbarhet och kvalitet – men det har det varit värt.” säger Anna Nyström, medgrundare till Ryvelle, i pressmeddelandet på bolagets webbplats.

 

Mycket av deras innehåll har också mediabyrån Honst varit med och producerat, som även de återfinns på coworking-huben i Jönköping .

 

Hela bolagets egen pressrelease går att läsa här

Läs hela reportaget på Di weekend (betalvägg) här